Gastvrij Drachten

Alle gastvrije evenementen op één overzichtelijke website! Altijd op de hoogte van al het leuks dat Drachten te bieden heeft.

Paasactie

Tekenwedstrijd! Zin om mee te doen aan de kleurwedstrijd? Download deze mooie paastekening en kleur hem zo mooi mogelijk in.

Koopzondagen

Koopzondag 31 maart

De laatste zondag van de maand is het Pasen en vieren veel winkeliers en medewerkers Pasen thuis. De volgende winkels

Koopzondag 28 april

Beleef de gezelligheid van Drachten tijdens onze koopzondag op 28 april! We kijken ernaar uit om u te verwelkomen!

Koopzondag 26 mei

De maandelijkse koopzondag komt er weer aan. Op 26 mei heten de winkeliers u van harte welkom!

over gastvrij drachten

Ben jij benieuwd wat Gastvrij Drachten jou te bieden heeft?

Nieuwsberichten

Paasmarkt

Aankomende maandag wordt de jaarlijkse Paasjaarmarkt weer gehouden in het centrum van Drachten. Het beloofd een zonnige en warme dag